BIER IN HET BREIN

De groei van biermerken verklaard door merkassociaties.

Click here for English

Datum: donderdag 30 maart
Tijd: 15.30u – 18.30u

Ben jij geïnteresseerd in merkgroei, het denken van Byron Sharp en de kracht van brand assets? Wij praten je bij aan de hand van een praktijkcase over biermerken in de US. En omdat football een belangrijke rol speelt in deze case, doen we dat op een sportieve locatie. Met natuurlijk volop gelegenheid om onder het genot van een – al dan niet Amerikaans – biertje zelf ook te netwerken met collega’s.

Wil je je aanmelden? Neem contact op met Lynnet Ligthart

Programma

15.30 - Inloop
16.00 - Opening
16.05 - Start presentatie 'Bier in het brein'
17.00 - Aanvang borrel
18.30 - Einde

Presentatie 'Bier in het brein'

Bekend zijn of overwogen worden is voor een merk niet genoeg. Een merk moet bij het keuzemoment als eerste bij mensen opkomen. Daarom moet het een uitgebreid mentaal netwerk hebben. Annelies Bitang-Schreurs (Associate Research Director bij Ipsos) en Hette Spoelstra (Research Director bij Ipsos) vertellen je hier tijdens hun presentatie alles over.

Ipsos Nederland artikel delen via social media