CX Council

De CX Council is een forum van negen senior leiders in CX management. Het hoofddoel van de council is het exploreren van de gezamenlijke uitdagingen in het meten en managen van de Customer Experience. De uitkomsten zetten we in voor het delen van kennis en ter inspiratie van young CX professionals.

Click here for English

Een aantal keer per jaar legt Ipsos de councilleden een onderwerp voor met de vraag hierop te reageren en hun deskundige visie te delen. Als eerste output leverde dit de publicatie 'Do’s & don’ts in Customer Experience' op.
De achtergrond van de councilleden is divers. Zij zijn werkzaam in verschillende sectoren, waaronder de financiële, telecom- en verzekeringssector. Wij stellen de CX Council graag aan u voor:


 Aegon, Rien Brus, Vice President Customer Experience
 Enexis, Rutger van der Leeuw, Directeur klant en markt
 Delta Lloyd, Esther Lubberink, Manager Klantbelang
 Vodafone, Jan Zwang, Senior Manager Market Insights
 Vodafone, Ruth Prins, Customer Experience Manager
 Blendle, Marten Blankesteijn, Founder
 N3Wstrategy, Nils Schmeling, Managing partner
 Ipsos, Alexandre Guerin, President US Loyalty
 Ipsos, Ralf Ganzenmueller, CEO Loyalty
 KPN, Miranda van der Schouw, Manager Market Intelligence
 Jacobs Douwe Egberts, Koen Oosterlaar, Customer Relations Manager
 KPN Customer Experience, Nanda Hauet, Director Voice of the Customer
   
Deelname aan de CX Council geschiedt op basis van uitnodiging.

 

Ipsos Nederland artikel delen via social media