Ipsos

Na de overname van Synovate door Ipsos --in oktober 2011-- zijn we ruim een jaar actief geweest als Ipsos Synovate. Per 1 januari 2013 zijn we 100% Ipsos en daar zijn we trots op. 

 

Ipsos is de op twee na grootste marktonderzoekorganisatie ter wereld. Schaal is cruciaal. Om voorop te lopen op het gebied van operational excellence, om de beste onderzoekers en thought leaders aan te kunnen trekken en om grootschalig te kunnen investeren in innovatie. Met vestigingen verspreid over ruim 80 landen biedt Ipsos zijn klanten overal ter wereld toonaangevende onderzoeksoplossingen voor merken, producten en markten.

 

Ipsos is in Nederland gevestigd in Amsterdam en biedt fullservice onderzoek en advies aan talloze nationale en internationale opdrachtgevers. 

 

Ipsos kent een aantal duidelijk identificeerbare bedrijfsonderdelen waarin mensen in de hele wereld samenwerken om het beste van het beste te leveren op hun terrein:

 

Ipsos ASI voor onderzoek op het gebied van advertising;

Ipsos Marketing voor onderzoek op het gebied van producttesting, branding, shopper en segmentatie, kwalitatief en kwantitatief  

Ipsos Loyalty, voor onderzoek op het gebied van Customer Experience en Employee Engagement

Ipsos Public Affairs voor opinie onderzoek en not for profit research expertise

Ipsos Media CT voor alles op het gebied van (nieuwe) media en technology

Ipsos Observer voor rechtstreeks contact met ons datacollectiebedrijf zonder tussenkomst van onderzoekers

 

Bij Ipsos werken bovenal leuke mensen. Mensen die plezier hebben in hun vak, mensen die er van houden om er uit te halen wat er in zit en mensen die weten dat creativiteit en efficiency geen tegenpolen zijn maar onmisbare ingrediënten voor succes. 


  • Stuur dit artikel door.
  • Print dit artikel.
  • Share on Twitter.
  • Share on linkedIn.
© Ipsos 2013,2014