Mystery Research: klantbeleving beoordelen

Mystery Research maakt het mogelijk om op een objectieve wijze in kaart te brengen hoe de klant de dienstverlening heeft beleefd. Als organisatie ben je sterk afhankelijk van je personeel. De contactmomenten tussen het personeel en de klanten per telefoon, op de vestigingen of per e-mail zijn cruciaal in het verkoopproces. Inzicht in het verloop van deze contacten maakt het mogelijk om de kwaliteit van het verkoopproces te monitoren en (verder) te verbeteren.

"Een kijkje in de eigen keuken"

Hoe staat mijn personeel mijn klanten te woord? Voor welke prijzen bieden leveranciers mijn producten aan? Krijgen mijn klanten wel op tijd antwoord op hun vragen? Het zijn vragen die veel organisaties hebben, maar lastig door henzelf beantwoord kunnen worden. Want zelf binnenlopen of opbellen en een kijkje in eigen keuken nemen geeft natuurlijk lang niet zo’n objectief beeld als wanneer een “vreemde” dat doet.

Om dit soort vragen te beantwoorden voor onze klanten voeren wij Mystery Research uit en met de onderzoeksresultaten kun je gelijk aan de slag met het verbeteren van klantprocessen. Hieronder vind je meer informatie over onze oplossingen voor Mystery Research.

Onderzoeksoplossingen en –technieken

  • Mystery Calling
  • Mystery Shopping
  • Mystery Mailing

Ipsos Nederland artikel delen via social media