Finale keuzes maken en optimaliseren

Je merk is belangrijk, dus investeer je veel in campagnes en communicatie. Nadat de ontwikkeling van je uiting bijna rond is, wil je vooraf weten wat de te verwachten effecten zijn. Op bijvoorbeeld merkoverweging, sales, ‘equity’ of imago. Het optimaliseren van je finale routes kan nét het verschil maken tussen succesvol zijn of onopgemerkt blijven.

"We laten zien of je merk werkelijk betekenisvol is voor mensen"

Wij laten zien op welke elementen je je uiting kunt optimaliseren - nog vóórdat deze live gaat. Is je boodschap consistent en ondersteunt hij je merkstrategie? Zien mensen jouw uiting of campagne als uniek? Weten ze het te verbinden met je merk? Onthouden ze je merk ook? We laten zien of je merk werkelijk betekenisvol is voor mensen. 

Om te laten zien hoeveel potentieel je merkexpressie heeft, maken we gebruik van zowel kwalitatieve als kwantitatieve technieken. Dankzij onze uitgebreide benchmark database kunnen we grondige analyses verrichten. Wereldwijd zijn we marktleider in communicatie testing. Als eerste bureau kunnen we volledige campagnes pre-testen en de ‘word-of-mouth’ voorspellen. We meten naast de bewuste reacties ook de dieperliggende onbewuste emotionele reactie.

Onderzoeksoplossingen en –technieken

  • Een snelle check bij laag risico
  • Grondig en snel mijn uiting vooraf testen
  • De volledige campagne vooraf testen
  • Neuro

Ipsos Nederland artikel delen via social media