Kanalen optimaliseren en monitoren

Het maken van de juiste mediakeuzes wordt steeds belangrijker. Online kanalen zoals websites, Facebook en YouTube kunnen mensen motiveren en aanzetten tot conversaties. Net zoals ook sponsoring, events en andere activaties dit doen. Je campagnes moeten dus nog sneller, effectiever en efficiënter zijn. Dit terwijl je campagne-budgetten slinken.

"Wij helpen je om de juiste mediakeuzes te maken."

We bepalen de daadwerkelijke impact van je uitingen via de verschillende media. We geven inzicht in het effectieve bereik en de rol van ieder kanaal en de synergie tussen de kanalen. We onderzoeken of mensen geraakt worden, of de boodschap blijft hangen en wat het effect is op je imago, merkkracht, omzet en winst. Kortom, we helpen je om de juiste mediakeuzes te maken.

We bepalen de daadwerkelijke impact van je uitingen niet door de consument hier rechtstreeks naar te vragen, maar door met behulp van diverse tools grondig te onderzoeken wat hun gedrag werkelijk motiveert. 

Onderzoeksoplossingen en –technieken

  • Brand Tracking
  • Brand Graph 360
  • Brand Value Creator
  • Neuro
  • Sponsoring
  • Brand Shout

Ipsos Nederland artikel delen via social media