Merkbinding vergroten

Een sterke relatie met je consument is een belangrijke voorwaarde voor succes. Er zijn helaas altijd fysieke factoren die deze relatie tegenwerken. Denk aan aanbiedingen van een concurrent of een beperkte beschikbaarheid van een product. Allemaal barrières die consumenten ervan weerhouden om je merk aan te schaffen. Hoe kun je de binding met je merk versterken en tegelijkertijd zoveel mogelijk marktbarrières elimineren?

"Wij bieden inzicht in zowel de kracht van je merkbinding als de aanwezige marktbarrières"

Wij bieden inzicht in zowel de kracht van je merkbinding als de aanwezige marktbarrières. Zo wordt al in een vroeg stadium duidelijk welke verbeteracties nodig zijn.

We maken gebruik van de Brand Value Creator. Een zeer efficiënte oplossing die goed te combineren is met (bestaande) trackers. Deze betrouwbare methodiek is uitgeroepen tot de beste innovatie in methodologie. Door het toevoegen van neuro-oplossingen zoals Implicit Reaction Time zijn we in staat om ook de onbewuste, emotionele betrokkenheid nauwkeurig in kaart te brengen.

Onderzoeksoplossingen en –technieken

Ipsos Nederland artikel delen via social media