Vroegtijdig idee koesteren en screenen

Een campagne is pas succesvol wanneer deze een sterk effect heeft op je merkkracht en/of sales. Je moet er dus voor zorgen dat deze goed aansluit op de behoeften en aspiraties van de consument. Alleen zo zorg je ervoor dat zowel je boodschap als je merk beter beklijft.

"Wij maken je merk sterker door te leren van consumenten"

Wij maken je merk sterker door te leren van consumenten. We zorgen voor campagnes die goed zichtbaar zijn en die resoneren met je doelgroep. We beginnen in een vroeg stadium met het evalueren van ideeën die je zelfstandig of in samenwerking met een reclamebureau hebt ontwikkeld. We zorgen ervoor dat deze naadloos aansluiten op je merk en strategie. We bepalen welk idee het meeste potentieel heeft, of deze betekenisvol, schaalbaar, veelzijdig, opvallend en krachtig genoeg is en natuurlijk of het idee dieperliggende emoties raakt.

Onze aanpak is interactief en primair gericht op behoeften en aspiraties van mensen. We meten de emotionele reacties op ideeën zoveel mogelijk in de ‘echte wereld’. We richten ons op zowel het online als offline gedrag en maken onder meer gebruik van technieken uit de neurowetenschap, zoals implicit reaction tests of facial coding.

Voor het bewezen effect van onze aanpak op de effectiviteit van campagnes ontvingen wij een internationale prestigieuze prijs. 

Onderzoeksoplossingen en –technieken

  • Pop-up community
  • Neuro

Ipsos Nederland artikel delen via social media