Kwalitatief onderzoek

Hoe denken, werken of spelen mensen? Hoe gedragen zij zich? Hoe komen ze rond? Welke verplichtingen gaan ze aan? En hoe beslissen zij welke producten ze in hun leven toelaten? Als je echt begrijpt wat mensen beweegt, dan kun je het verschil maken. Onze scherpe en heldere inzichten uit kwalitatief onderzoek helpen je de volgende stap te zetten.

Kwalitatief onderzoek bij Ipsos

  • Specialisten op het gebied van conceptontwikkeling, shopperonderzoek, communicatie-onderzoek, segmentatiestudies
  • Zeer ervaren team van nieuwsgierige professionals op het gebied van kwalitatief onderzoek. Hiermee is de continuiteit gewaarborgd en kunnen we flexibel schakelen
  • Ervaring met kwalitatief onderzoek in de meest uiteenlopende branches; van FMCG tot verzekeringen en van health care tot retail
  • Wij zetten kwalitatieve onderzoeksmethoden en -technieken in voor marktonderzoek op het gebied van merk & communicatie, innovatie, media, opinie & beleid, customer experience en shopper

Ipsos Nederland artikel delen via social media